יום חמישי, 23 בינואר 2014

קונסילר כתום של יוסי ביטון

היי בננות, מה שלומכן?
בפוסט הזה אני בעצם ממשיכה עם פתרונות שונים לבעיית הכהויות מתחת לעיניים.
אני שמה על בעיה זו הרבה דגש בפוסט מכיוון שמלבד שהיא נוגעת לי באופן ישיר, אני שמה לב שכמעט לכל אישה שאני מאפרת אותה יש בעיה מסויימת של כהויות ויובש.
כשמצליחים להגיע למצב שהכהויות נעלמות, או לפחות פוחתות, העין נראית בריאה וזוהרת וזה משפיע על כל הפנים.
אני רוצה לסקר לכם מוצר מדהים שעוזר לי הרבה:
קונסילר כתום של יוסי ביטון
קונסילר מסדרת הקונסילרים המזינים המשחתיים של B-Cosmic


הקונסילר מגיע בצורת משחהואפשר למרוח אותו עם ספוגית, מברשת וגם עם האצבעות.
הוא אמנם עבה, אבל מלא לחות ומאד מזין ולא גורם למראה יבש מתחת לעין.
לקונסילר יש פיגמנט כתום מאד חזק ולכםם כשמורחים אותו על איזור הכהויות הוא ממש מעלים אותן.

איך אני משתמשת בו?
כמובן שלפני הכל חשוב לנקות טוב את הפנים, למרוח קרם לחות וקרם עיניים, סרום או פריימר למי שצריכה.
לאחר שקרם העיניים נספג טוב אפשר להתחיל למרוח את הקונסילר.
אני מורחת או עם ספוגית או עם מברשת או עם העצבעות למי שאוהבת להשתמש בידיים.
העבודה הנכונה היא לא לקחת כמות מטורפת של חומר אלה לעבוד בשכבות דקות... למרוח שכבה, שכבה עד קבלת ההסתרה המלאה של הכהויות.
אל תיבהלו אם כל האיזור ייראה כתום בטירוף, ככה זה אמור להיות.... כלומר, אם אנחנו רואים כתום במקום אפור או כחול זה בדיוק האפקט שחיפשנו.
לאחר שהגעתי לתוצאה מספקת של הסתרת הכהויות אני עוברת למייקאפ.
מורחת את המיקאפ על כל הפנים בצורה בה אתן רגילות, באיזור בו השתמשנו בקונסילר אני מניחה את המייקאפ בעזרת ספוגית ובעזרת תפיחות מחדירה אותו פנימה על הכתום.
אתן תראו שגם הכתום נעלם עכשיו ויש לנו עיניים יפות וזוהרות ללא כהויות.
מכאן... אתן יכולות להמשיך את האיפור כפי שאתן אוהבות.

שיהיה בהצלחה- אשמח לשמוע אם אהבתן את המוצר גם כן :)
את המוצר אפשר להשיג בחנויות של יוסי ביטון בתל אביב ובחיפה.

4 תגובות:

  1. נשמע איכותי ומעניין לנסות אותו... חבל שאני בקושי מגיעה לאיזור חוצות המפרץ בחיפה, אין אפשרות להשיג בעוד מקומות?

    השבמחק
  2. נשמע מוצר איכותי ומענין לנסות אותו. חבל שאני לא מגיעה לאיזור חוצות המפרץ בחיפה. האם יש מקום נוסף שאפשר לקנות?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מאור, מה שלומך?
      את יכולה לקנות את המוצר בכתובת בן גוריון 47 פינת דיזנגוף בתל אביב
      זוהי נקודת מכירה של המוצרים של יוסי ביטון.
      מקווה שתאהבי את המוצר כמוני ואשמח לשמוע את תגובתך!

      מחק
  3. הנחת מייק אפ על הקונסילר, לא עמוס מידי? הבליט לי קמטים

    השבמחק